Att sätta samman sin klimakteriespray

Satte precis i hop min Suprecur. Av någon anledning kommer sprayflaskan isärplockad.
Efter en del klurde o tittande i bruksanvisningen fick jag o sambon i hop den.
Därefter blev det en massa olika plast-attiraljer över.

Ett rör passade i hop med ett lock:
– Den här kan du ha o samla spermier i, skrattadet jag…
– Hade jag så många hade du blivit gravid för länge sedan, skrattade sambon.

Svart humor, den skönaste av alla… Den enda som håller en vid liv, i denna svarta verkliget. Den och ett glas vin från en röd tetra vid namn Big Fish.

( ett stort tips för övrigt, att sätta samman flaskan kvällen innan spray, i morgonbitti kommer jag vara nog nervös ändå)

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Ett svar

  1. Lycka till nu! Jag har samma spray i kylen så det blir till att skruva ihop allt dagen innan för mig med om exakt en vecka.

Lämna en kommentar